6 урок

План-конспект уроку 6.

Клас: 11.

Тема: «Програмні засоби навчання фізики, хімії, біології» - 1 год.

Мета:

навчальна: розглянути поняття «програмні засоби навчання фізики, хімії, біології»;

розвивальна: розвивати знання про роботу комп'ютера;

виховна: виховувати працелюбність, уважність, культуру поведінки;

практична: навчитися використовувати програмні засоби під час вивчення фізики, хімії, біології.

Література: 1. Ривкінд Й.Я. та ін.: Інформатика: Підруч. для 11 кл. загальноосвіт. навч. закл.: академ. рівень, профільн. рівень / Й.Я. Ривкінд, Т.І. Лисенко, Л.А.Чернікова, В.В. Шакотько; за заг. ред. М.З. Згурськового. - 2-ге вид. - К.: Генеза, 2012. - 304 с.: іл.

П. 1.1. Програмні засоби навчального призначення та особливості їх використання - с. 4 - 7.

Тип уроку: вивчення нових знань, умінь і навичок.

Вид уроку: комбінований.

План уроку і його хронометраж

Організаційний момент - 2 хв.

Актуалізація знань, повідомлення теми уроку - 5 хв.

Вивчення нового матеріалу - 6 хв.

Практична робота - 27 хв.

Підведення підсумків - 3 хв.

Домашнє завдання - 2 хв.

Поетапний зміст уроку

Організаційний момент

Привітатися з класом. Перевірка присутніх. Перевірка готовності до уроку.

Актуалізація знань, повідомлення теми уроку

Проводиться у вигляді задання контрольних запитань. Форма проведення - фронтальне опитування.

  • Розкажіть про розв'язування задач з планіметрії у GRAN1 на певному прикладі.

Повідомлення теми уроку: «Програмні засоби навчання фізики, хімії, біології».

Вивчення нового матеріалу

Методи: розповідь, пояснення. Прийоми: запис понять.

Основна задача, яка ставиться при створенні електронних засобів навчання, - здійснити перетворення реального об´єкта вивчення у візуальну інформацію, яка засвоюється набагато краще. Тобто, засоби навчання описують об´єкт вивчення або створюють його замінник (модель), виділяють предмет вивчення і представляють його для засвоєння.

В залежності від поставленої задачі, складності програмної реалізації та інших факторів до електронних засобів навчання можна віднести:

• електронні таблиці;

• електронні бібліотеки;

• презентації;

• тестові завдання;

• віртуальні лабораторні роботи;

• операційні системи;

• бази даних;

• відео курси;

• інше.

За допомогою програмних засобів навчання: інтерактивний мультимедійний курс, електронний (віртуальний) практикум, бібліотека наочностей, електронний атлас і т.д., процес навчання стає більш поглибленим, цікавішим, практичнішим.

Практична робота

Використання програмних засобів під час вивчення фізики, хімії, біології

Завдання 1:

  • Запустіть на виконання педагогічний програмний засіб з профільного предмету (фізика, хімія, біологія), встановлений на вашому комп'ютері.
  • Розгляньте меню програми.
  • Ознайомтеся зі змістом програмного засобу.
  • З'ясуйте призначення елементів керування та умовних позначок у тексті посібника.
  • Складіть їх опис у зошиті.
  • Запишіть у зошит 3 приклади використання курсу для розв'язування навчальних завдань.

Завдання 2:

  • Відкрийте вікі-сайт wiki.ciit.zp.ua.
  • У полі Поиск введіть Интернет-ресурсы.
  • Ознайомтеся з переліком он-лайн ресурсів для ваших шкільних предметів.
  • Оберіть один з них і перейдіть на відповідний сайт.
  • Ознайомтеся з можливостями розміщеного веб-ресурсу.
  • З'ясуйте його призначення, коло користувачів, особливості використання для розв'язування навчальних задач з шкільного предмету.
  • Знайдені відомості запишіть у зошит.

Підведення підсумків

Повторення вивченого матеріалу. Перевірка виконаного завдання. Виставлення оцінок.

Домашнє завдання

Повторити п. 1.1., п. 1.2, підготуватися до контрольної роботи.

e-mail: olyanichi@gmail.com
Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати